Lahti Mankeli
Lahti Mankeli
City Lahti
Lahti

FAQ

Man­ke­li-kausi päät­tyy perjantaina 17.11.2023

Kaupunkipyörät siirretään loppuviikosta talvisäilytykseen. Tämän vuoden viimeinen…

läs mer

Mankelistationen vid Möysä badstrand har flyttats

Möysä badstrandsstation har flyttats på grund av byggarbetsplatsen som startat intill och den…

läs mer

Mankeleihin on kohdistunut viime aikoina ilkivaltaa

Jos havaitset pyöriin kohdistettavan ilkivaltaa, ilmoita siitä Mankeli-asiakaspalveluun…

läs mer

Some Android Users - Quick Fix


Hyvä asiakas, HUOM! Tietyissä Android puhelimissa on havaittu ongelmia, lainaus ei näy…

läs mer

Man­ke­li-kausi päät­tyy perjantaina 17.11.2023

Kaupunkipyörät siirretään loppuviikosta talvisäilytykseen. Tämän vuoden viimeinen mahdollisuus ajaa Mankeleilla on perjantaina 17.11. Kuluvalla kaudella Mankeleita oli Lahden katukuvassa tuplasti enemmän kuin aiempina kausina. Kiitos kaikille Mankeli-käyttäjille kuluneesta kaudesta, kurvaillaan taas ensi vuonna! Terveisin, Mankeli-tiimi

Mankelistationen vid Möysä badstrand har flyttats

Möysä badstrandsstation har flyttats på grund av byggarbetsplatsen som startat intill och den byggarbetstrafik som uppstår. Under resten av hösten ligger stationen längs Ahtialantie intill en närliggande busshållplats, dit även stationsstolpen har flyttats. Ursäkta besväret.

Mankeleihin on kohdistunut viime aikoina ilkivaltaa

Jos havaitset pyöriin kohdistettavan ilkivaltaa, ilmoita siitä Mankeli-asiakaspalveluun (lahticitybike@freebike.com tai +358 413 140 858) tai poliisille. Tarkista pyörän kunto ennen ajoon lähtöä ja ilmoita mahdollisista vioista Mankeli-sovelluksen vikailmoituksella. Voit raportoida vian painamalla varoitusmerkin näköistä kuvaketta, kun sinulla on pyörä valittuna aktiiviseksi. Terveisin, Mankeli-kaupunkipyörätiimi

Some Android Users - Quick Fix


Hyvä asiakas, HUOM! Tietyissä Android puhelimissa on havaittu ongelmia, lainaus ei näy sovelluksessa tai tulee ilmoitus palvelu ei ole käytössä. Ongelmia ilmennyt mm. kiinalaisissa puhelimissa Xiaomi ja OnePlus (Honor) sekä joissakin Samsung malleissa.

Tässä ohje ongelman korjaamiseen:

1. Siirry laitteesi asetuksiin

2. Siirry kohtaan Sovellukset

3. Valitse "Freebike-sovellus"

4. Siirry kohtaan Tallennus ja POISTA SOVELLUKSEN TIEDOT JA VÄLIMUISTI

5. Asenna sovellus uudelleen

6. Voit kirjautua sisään ja käyttää sovellusta normaalisti.

KERRO MEILLE, KORJASKO TÄMÄ ONGELMASI

--------------------------------

Dear customer, NOTE! Users of ANDROID devices who encountered issues with renting a bike, specifically while renting an ebike the app showed "service unavailable '' (after the user rented the ebike and the rental seemingly disappeared while actually being active). It's only users who have phones from China, Xiaomi, OnePlus, Honor and certain Samsung models.

Please follow these steps to FIX the issue:

1. Go to settings of your device

2. Go to Apps

3. Choose "Freebike application"

4. Go to Storage and DELETE DATA AND CACHE OF THE APP

5. THEN reinstall the application

6. This will solve the problem - you can log in and use the application normally.

LET US KNOW IF THIS WORKAROUND FIXED YOUR ISSUE

Säsongen startar måndag 24.4.

Mankeli-13 (1)
web-uvodka
 
 
Lahti - Green capital of EU 2021
 
Partners