Mankeli-kausi päättyy perjantaina 17.11.2023
Kaupunkipyörät siirretään loppuviikosta talvisäilytykseen. Tämän vuoden viimeinen…
Kaupunkipyörät siirretään loppuviikosta talvisäilytykseen. Tämän vuoden viimeinen…
Möysän uimarannan asema on siirretty vieressä käynnistyneen työmaan ja siitä aiheutuvan…
Jos havaitset pyöriin kohdistettavan ilkivaltaa, ilmoita siitä Mankeli-asiakaspalveluun…
Hyvä asiakas,
HUOM! Tietyissä Android puhelimissa on havaittu ongelmia, lainaus ei näy…
Kaupunkipyörät siirretään loppuviikosta talvisäilytykseen. Tämän vuoden viimeinen mahdollisuus ajaa Mankeleilla on perjantaina 17.11. Kuluvalla kaudella Mankeleita oli Lahden katukuvassa tuplasti enemmän kuin aiempina kausina. Kiitos kaikille Mankeli-käyttäjille kuluneesta kaudesta, kurvaillaan taas ensi vuonna! Terveisin, Mankeli-tiimi
Möysän uimarannan asema on siirretty vieressä käynnistyneen työmaan ja siitä aiheutuvan työmaaliikenteen vuoksi. Asema sijaitsee loppusyksyn ajan Ahtialantien varressa läheisen bussipysäkin vieressä, jonne myös aseman tolppa on siirretty. Pahoittelut aiheutuneista haitoista.
Jos havaitset pyöriin kohdistettavan ilkivaltaa, ilmoita siitä Mankeli-asiakaspalveluun (lahticitybike@freebike.com tai +358 413 140 858) tai poliisille. Tarkista pyörän kunto ennen ajoon lähtöä ja ilmoita mahdollisista vioista Mankeli-sovelluksen vikailmoituksella. Voit raportoida vian painamalla varoitusmerkin näköistä kuvaketta, kun sinulla on pyörä valittuna aktiiviseksi. Terveisin, Mankeli-kaupunkipyörätiimi
Hyvä asiakas,
HUOM! Tietyissä Android puhelimissa on havaittu ongelmia, lainaus ei näy sovelluksessa tai tulee ilmoitus palvelu ei ole käytössä. Ongelmia ilmennyt mm. kiinalaisissa puhelimissa Xiaomi ja OnePlus (Honor) sekä joissakin Samsung malleissa.
Tässä ohje ongelman korjaamiseen:
1. Siirry laitteesi asetuksiin
2. Siirry kohtaan Sovellukset
3. Valitse "Freebike-sovellus"
4. Siirry kohtaan Tallennus ja POISTA SOVELLUKSEN TIEDOT JA VÄLIMUISTI
5. Asenna sovellus uudelleen
6. Voit kirjautua sisään ja käyttää sovellusta normaalisti.
KERRO MEILLE, KORJASKO TÄMÄ ONGELMASI
--------------------------------
Dear customer,
NOTE! Users of ANDROID devices who encountered issues with renting a bike, specifically while renting an ebike the app showed "service unavailable '' (after the user rented the ebike and the rental seemingly disappeared while actually being active). It's only users who have phones from China, Xiaomi, OnePlus, Honor and certain Samsung models.
Please follow these steps to FIX the issue:
1. Go to settings of your device
2. Go to Apps
3. Choose "Freebike application"
4. Go to Storage and DELETE DATA AND CACHE OF THE APP
5. THEN reinstall the application
6. This will solve the problem - you can log in and use the application normally.
LET US KNOW IF THIS WORKAROUND FIXED YOUR ISSUE