Hyra cyklar med betalkort och andra metoder
Kära användare, Vi har märkt några utmaningar med att hyra e-cyklar med hjälp av…
Kära användare, Vi har märkt några utmaningar med att hyra e-cyklar med hjälp av…
Olemme havainneet, että monet käyttäjät käyttävät lähimaksua vuokratessaan…
Jos havaitset pyöriin kohdistettavan ilkivaltaa, ilmoita siitä Mankeli-asiakaspalveluun…
Hyvä asiakas,
HUOM! Tietyissä Android puhelimissa on havaittu ongelmia, lainaus ei näy…
Kära användare, Vi har märkt några utmaningar med att hyra e-cyklar med hjälp av terminalerna. Här är en vänlig påminnelse: Betalterminalen på cykeln kan inte skilja på din föredragna hyresmetod. Om du håller din telefon med ett virtuellt VISA/Mastercard för nära läsaren kan den av misstag hyra cykeln med ditt kort istället för QR-koden. För att undvika detta: Skanna QR-koden på säkert avstånd. QR-kodläsaren finns nära betalterminalen. Välj en annan QR-kod om en sådan finns på cykeln. Hyr cykeln genom appen: Du kan antingen klicka på cykelikonen eller ange cykelnumret (tillgänglig via QR-kodskannern genom att trycka på hashtag-knappen). Tack för att du förstår!
Olemme havainneet, että monet käyttäjät käyttävät lähimaksua vuokratessaan sähköpyöriä. Tämä on hyvä asia. Kuitenkin, kun asioitte asiakaspalvelun kanssa lähimaksu asioisssa, teidän tulee AINA esittää tosite kyseisestä ajosta, muuten, asiakaspalvelija ei voi auttaa asiassa. Saat kuitin itsellesi osoitteesta: https://kaupunkipyorat.lahti.fi/kuitit.html Kuitit ovat pakollisia kun asioitte asiakaspalvelun kanssa koskien lähimaksu maksuja/ajoja.
Jos havaitset pyöriin kohdistettavan ilkivaltaa, ilmoita siitä Mankeli-asiakaspalveluun (lahticitybike@freebike.com tai +358 413 140 858) tai poliisille. Tarkista pyörän kunto ennen ajoon lähtöä ja ilmoita mahdollisista vioista Mankeli-sovelluksen vikailmoituksella. Voit raportoida vian painamalla varoitusmerkin näköistä kuvaketta, kun sinulla on pyörä valittuna aktiiviseksi. Terveisin, Mankeli-kaupunkipyörätiimi
Hyvä asiakas,
HUOM! Tietyissä Android puhelimissa on havaittu ongelmia, lainaus ei näy sovelluksessa tai tulee ilmoitus palvelu ei ole käytössä. Ongelmia ilmennyt mm. kiinalaisissa puhelimissa Xiaomi ja OnePlus (Honor) sekä joissakin Samsung malleissa.
Tässä ohje ongelman korjaamiseen:
1. Siirry laitteesi asetuksiin
2. Siirry kohtaan Sovellukset
3. Valitse "Freebike-sovellus"
4. Siirry kohtaan Tallennus ja POISTA SOVELLUKSEN TIEDOT JA VÄLIMUISTI
5. Asenna sovellus uudelleen
6. Voit kirjautua sisään ja käyttää sovellusta normaalisti.
KERRO MEILLE, KORJASKO TÄMÄ ONGELMASI
--------------------------------
Dear customer,
NOTE! Users of ANDROID devices who encountered issues with renting a bike, specifically while renting an ebike the app showed "service unavailable '' (after the user rented the ebike and the rental seemingly disappeared while actually being active). It's only users who have phones from China, Xiaomi, OnePlus, Honor and certain Samsung models.
Please follow these steps to FIX the issue:
1. Go to settings of your device
2. Go to Apps
3. Choose "Freebike application"
4. Go to Storage and DELETE DATA AND CACHE OF THE APP
5. THEN reinstall the application
6. This will solve the problem - you can log in and use the application normally.
LET US KNOW IF THIS WORKAROUND FIXED YOUR ISSUE